bilder !


Älskade Flisan, som älskar att ligga sådär ihopp tryckt! =)


En tröja som jag nyligen har köpt, från La Boom.



Vickie & Jag från i lördags när vi grillade, det var massa mer folk och jag tog massvis med mer kort
men alla kort är suddiga och för många.



Älsklingen i förrgår, han somna verkligen hela tiden och det gick inte att väcka honom heller haha.<3




Letade i en säck med maskerad kläder efter nåt emanuel kunde ha på sig för att föreställa en påskhare..
Men hittade istället massa gamla kläder som han bara var tvungen att testa, och kolla vad söt!
såå, ett troll...


Eller ett hjärta? ^^
JAg tycker han var så söt så

♦♦♦

Kommentarer
Martina

De där hjärtat kommer jag ihåg :P Hade du inte den på min maskeradfest ? ^^

Kommer ihåg när vi stod i ditt vardagsrum och din mormor mätte på dig ^^

2009-04-18 @ 22:28:05
URL: http://rutigaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0