allt i allo och förlåt! :$

Hejsan, veet att jag är jätte dålig på skriva. Men varje gång jag sätter mig vid datorn så är pokersidan uppe, så jag bara råkar hoppa in vid ett bord och börjar spela, och då är jag fast. Men om ett tag eller några veckor kanske jag har tröttnat på poker,  man vet aldrig.
jag ber om ursäkt iallafall.

Under tiden som jag inte har skrivit har det inte hänt speciellt mycket ändå så det är inget specieltl ni har missat haha.
Igår åkte edvard hem, men han kommer tillbaka idag klockan 17.00 ungefär, eller hans tåg går då.
han kommer hem för att han har rättegång tisdag, onsdag och torsdag, och då är det om allting.
Är faktiskt orolig hur det kommer gå, men tror det kommer gå bra, ingenting att oroa sig för egentligen.

Sitter nu i skolan iaf, har haft småföretagande / svenska. Det är ett arbete vi ska göra i båda ämnena tillsammans, typ ett fördjupningsarbete. Välja ett företag, skriva om affärsidé och ägare, sen får vi välja själva vad man själv vill ha med inom handel och sånt. Jag valde iaf Ikea, och kunde inte låta bli att läsa om det också när jag ändå kom in på massa grejer om Ingvar, Ikeas ägare, han är ju den rikaste mannen i världen med över 400 miljarder kr.
*tänk att ha han som pappa* haha, nejdå skojar bara.
Men vem skulle tacka nej till en rik farsa egentligen? men det är ju mest dröm tänkande bara haha.
Nu ska vi gå till idrotten som börjar om 20 min, hörs sen, promise (Y).

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0