15.04.09

godmorgon.
Försov mig en timma imorse, men här är jag i skolan i tid ändå!
Tänkte faktiskt åka buss ist för moppe för att spara bensin, har ju inte råd att tanka... men så hittade jag inte skorna som jag ville ha, så var tvungen att leta efter dom. Så missade jag bussen pga skorna så fick åka moppe ändå.
Och måste bara säga, att åka moppe i högklackat, det ser ju inte supersnyggt ut, och det känns konstigt haha.
Hade klassråd nu första lektionen och nu har vi försäljning och service, ska planera vad vi behöver till de -omvända reklamfilmerna- vi ska göra.
När filmerna är klara kommer de lägga upp på YouTube och jag kommer även visa dom här, ska bli kul att göra!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0