vill inte bli sjuk!

ååh...
Har nu varit hos farbror blå i lite mer än en timme, är man seg på skriva så...
Jag kom också fram till vad dom gör när dom sitter på kontoret, samtidigt som dom jobbar sitter dom och shottar sprit.. hmm va är det för stil.
Dom tar ungdomars sprit på stan, tar flaska och dricker upp själva, eller? haha
iallafall hade han jag prata med 2 70isar stående där...
Har försökt ringa edvard nu också men upptaget som vanligt!

Har inte varit i skolan nånting, har vart hemma och städat lite grann, visning på huset på söndag juuu, kom och kolla vetja!? ;)

sitter nu här och käkar godis, gott är det!
Snart ska jag ta ut flisan också, jobbigt, kommer väl bli att vi möter en katt som hon vill käka upp eller en annan hund hon vill bråka med..

Jaja, har känt mig seg hela dagen, och nu har jag inte bara ont i halsen utan är snorig också, blir bara sjukare och sjukare ju närmare min födelsedag är =(

Ska fortsätta städa lite nu
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0