grisar är läskiga =D

whoo. nu är vi tillbaka från askersund, emma kom aldrig så fick åka utan henne, hon hade tydligen spytt o hörde av sig vid halv 3 och sa att hon inte kommer alls idag, så det blir ju svårt att jobba eftersom att hon har hela presentationen på sin dator som inte vi kommer åt.. surt!
Men vi har iaf intervjuat två tjänstebutiker och 2 andra butiker haha :) ganska så dumma frågor men det var kul iaf, sen n är det var klart så gick vi och käkade pizza, jag har blivit besatt av pizzasallad! och det är ett MÅSTE för alla att käka pizzasalladen på aramis här i kumla, den är guudomlig! =D
sen hängde vi på några snubbar som skulle visa oss till biblioteket, som var mitt framför näsan på oss haha, där skulle vi ivf träffa neas farfar som skulle köra oss till neas gamla häst som var skadad, där va det en gris som vaktade ett hus också haha, den gick fram till 'stänglset' och nöffade, och den va ju inte liten heller!!
efter det blev vi jätte stressade för i hennes farfars bil stog det att klockan var 15.16, och vi skulle med bussen som gick 15.30, och då skulle vi vara i skolan kl.17.00,  och jobba här till typ 7 :S
haha men så visade de sig att han inte hade ställt om klockan till vintertid så klockan va bara 14.16, så då vart ju allt bra iaf,  men kommer ändå få va här till 5 iaf..  Hade det trevligt med tjejerna i askersund iaf! <3

Men får försöka redovia så mycket som möjligt imorgon om vi inte kan göra det nästa vecka istället.
jag kommer aldrig klara av det asså, + att vi ska prata inför en klass till, jag som inte ens kan läsa upp för några st :S
sist jag skulle läsa en mening för klassen så va jag skit nära på att svimma. gr8!
får se hur det blir, om jag klarar det eller inte , håll tummarna för mig (Y)

Ska sitta här i skolan i säkert minst 2 timmar och jobba nu, kul neej!
men det måste göras men som jag sa, svårt när inte emma är här! -..-

fyller år om 16 dagar nu! kom ihåg o gratta mig!! =D
och fortsätt läs min blogg , kanske inte skriver så mycket som är intressant haha , men kul att nån enstaka människa i sverige läser den iaf!

have a nice day, i'll write more soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0