Ig varning, lucka varning

jag behöver extra hjälp i matte, och nu finns det ju stödlärare så får passa på att försöka få in nånting om hur man gör i min hjärna!
Har inte fattat matte sen man började ordentligt med det i 4an, men har fortsatt ändå utan att säga till men nu är det lika bra att ta tag i det så jag kan få bra betyg nu i gymnasiet!

ojoj, det tog ett tag att skriva klart det här inlägget men har precis haft svenska också, ig varning fick jag reda på också. kuljul. så har jätte mycket pluggande att se fram emot i veckan, och nästa vecka, och veckan efter de, det är int lätt för en som har tröttnat så hårt på skolan att plugga flera timmar varje dag, tillslut börjar man med något annat utan att ens veta om det, jag brukar faktiskt somna.

Men ska nog plugga lite nu medans jag sitter kvar i skolan, så jag får engelskan klar iaf.
Duktig carro (Y)

Hejså länge
<
3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0