knas helg!?

hejsan, sorry att jag inte har uppdaterat bra men har inte haft tid att sitta vid datorn under helgen

Min helg var iallafall rätt konstig, i fredags följde jag med nea hem och så va vi i pålsboda på kvällen och träffade massa det var kul iaf,
lördag på dagen nån gång så åkte jag hem och gick till edvard en stund, sen på kvällen åkte jag tillbaka dit och va lite social,  så satt vi i johans bil, sen så kom kim dit och efter det massa andra, så en av dom spöa edvard också, edvard vart ju såklart förbannad o sprang efter dom, sen slog handen genom en glasruta, sen kom snuten, alla börja springa så visste inte vart jag skulle ta vägen så började knalla hemåt istället, haha sen i tunnelt mötte jag två gubbar, ena var bög så började han tycka synd om mig och sa att han hade dubbelt så fina ögonfransar än vad jag har, haha!

Så ringde mamma vid 12 och så berättade jag vad som hade hänt så sa hon att jag skulle gå tillbaka till edvard istället för jag inte fick gå hem själv, man vet ju aldrig vad som kan hända i kumla... så jag gick tillbaka till edvard så precis när jag var innanför grindarna så kom en snutbil såklart... så kom edvards pappa ut och dom skulle snacka med edvard så jag gick in och gömde mig i huset haha =P

så lördagskvällen vart ju inte spec lyckad!
men lite kul har man ju haft ändå!

Nu har jag nästan precis kommit hem, tog ut hunden och sen åt pannkakor, vilket jag ångrar att jag gjorde! fick ont i magen! ska snart hoppa in i duschen tänkte jag och sen lägga mig och vila, kanske somnar, har fortfarande ont i magen..
SKulle träffa vickie nu och va med henne lite men pallar fan inte det, är jätte trött, och som sagt ont i magen..

Och imorn är det redovisning i skolan också, det gör ju inte saken bättre, jag har aldrig kunnat prata inför folk och nu är det till o med 2 klasser vi ska redovisa inför! de kommer väl bli som sist, att jag bli svimfärdig och svart för hela ögonen och börja stamma eller nåt!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, kanske kommer tillbaka sen, vi får se ;)
Ha en bra kväll allahopp!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0