Dagen..


En gammal bild!  JAG SAKNAR HÅRET ENORMT!!  :¨¨(


hejsan hoppsan
försov mig inte idag, ovanligtvis =p
när jag kom till skolan så tog vi tåget direkt till konserten, den va väl sådär, typ sv nån orkester haha.
Sen när den va slut åkte vi tillbaka till skolan och övade på redovisningen vi har på fredag,
det blev inte av att åka till askersund idag, så får ta det imorgon bitti ist, så får sovmorgon till 11 :) de är nice!
vid 2 så drog jag och nea in till stan och köpte jeans! behövdes verkligen! Träffade pelliz lite också, saknat han juu! =D

Nu sitter jag hos syrran och ska käka middag med henne, kanske sover här också, får se hur det blir.

Btw, jag kom inte fram till vad musiken igår kom ifrån. ;o scary
men nu ska jag fortsätta att kolla på disney channel! haha

fortsätt att kolla min blogg , alltid trevligt!
cyah

Kommentarer
Anonym

sötnos

2008-11-26 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0