varför snö?

hejsan hejsan..
förlåt jag har inte skrivit på ett bra tag nu, men har inte haft tid helt enkelt, bara att acceptera!
vet att ni älskar att läsa min blogg men det blir så ibland att man har annat för sig, haha.

Men ja, det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, va med vickie på kvällen i lördags,  nea kunde inte komma och vi bara hade kul typ... hehe
sen i söndags, igår, så åkte jag och träffade edvard med laura och johan också, var kulkul!! saknat honom! <3
sen när jag skulle hem så missade jag tåget så fick ta ett senare tåg, och det tog 3 timmar att åka med det, först från flen till v-rås, sen vänta där i 40 minuter tills nästa tåg gick till kumla, ush va jobbigt de va, så kunde inte mamma komma och hämta mig halv 1 vid tåget, så fick sova hos laura, sov i edvards rum i lilla huset! =D men kändes hur jobbigt som helst att ligga i hans säng och att han inte var där! ush, men låg och kramade en kudde ist! och sen imorse så fick jag ta bussen hem vid 8 och hämta badkläder, för vi hade ju såklart bad på idrotten, och sen tillbaka igen, ganska jobbigt i den här snöstormen, varför kan det inte bara va sommar året runt för?!

Hade också samtal idag m, mentor, rektor, kurator och mamma, det blev lite jobbigt... men dom kom tydligen på hur vi ska göra för att jag ska sköta skolan och vara där också... men de behöver jag ju inte ta upp haha.
Sen skulle vi iaf åka hem men batteriet i bilen är det nåt konstigt med så bilen starta inte, så ringde våran granne så skulle hon komma och hämta oss, medans vi vänta gick vi och fikade på sveas, jag tog en krämbulle, för goda är dom!

Nu har jag precis nästan vart ute med hunden, hon är ju för rolig nu när det är snö, hon blir helt galen haha.
På tal om flisan, så är kanske syrran alergisk mot henne, de kan ju bara inte vara sant! Hoppas på att det är nåt annat än älskade vovsingen!

Ska gå och kolla på film och äta nånting nu, har inte ätit på hela dagen, är så vidrigt äckligt att äta skolans mat...
Jo, för inte så länge sen va det en tjej som skulle äta frukost där, så hällde hon upp fil, och sen när hon skulle ta flingor så gissa vad hon får upp med skeden ist, jo EN MUS!!!! så äckligt, undra varför ingen äter där längre typ?!

Men nuu ska jag inte skriva mer,
men sen så,
hejdå så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0