minnen <3

1  2

3  4

Hejsan..
Nu efter att ha ringt och försökt få tag på edvard i 3½ timma så har jag äntligen pratat med honom. Men han har tydligen vart i telefon nästan hela dagen så fick bara prata en kvart :'(
Ouff, vad skönt det kändes att höra hans röst, saknar honom.

Men nu har jag något att se fram emot iaf!
Lördag: fyller jag år
Söndag: Jag & Edvard har varit tillsammans i ett år, får tyvär inte va med honom den dagen.. :'(
Onsdag: Ska åka och hälsa på edvard! =DD=D=DDD

Bilderna förresten;
bild 1: När edvard var i sala (med hår!!)
bild 2: Suplják i ungern, ett stort disco
bild 3: förra sommaren,( han är mer lik den här bilden, snaggad)
bild 4: vet inte när det var, men gash vad söt han är ! <3


Eftersom att jag aldrig kollade på A walk to remember igår så ska jag kolla på den ikväll,
men först ska jag & syrran åka till ica maxi och köpa godis, mums

Kommer kanske mer sen
om jag får tid..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0