trött

Nu är jag hemma igen,
och ja aotch! det gjorde ont.. hatar verkligen sprutor!
Det gick fortare än jag trodde att åka dit och tillbaka, kanske för att jag sov hela vägen, men trodde att vi skulle vara hemma runt 11, halv 12.. så skönt att vara hemma nu.
Borde egentligen gå till skolan men orkar inte åka tillbaka nu, ska snart göra lite mat och sen kommer mamma hem vid 11.
Sen polisen, och så måste vi fixa i huset också... det är ganska jobbigt, väldigt mycket som ska göras + att jag saknar min edvard enormt!!!
Jag tror jag ska åka dit på söndag, då är det våran 1års dag! =D
Har gjort ett bildspel till han också som han måste se, så får nog åka dit på söndag!
Många fina bilder har jag hittat på honom också!

Jag vill åka och sola idag också, nån som är på?
det var jättelänge sen jag solade! Det behövs ju iaf. är blek som en snöboll nu haha.

Det blev inte att kolla på filmen igår heller, vet inte hur jag ska få över den från syrrans dator till min... USB-minnet är ju borta, så funderar hur man kan göra, men jag är ju inte så bra på datorer så någon som vet hur man kan göra? skriv en kommentar!!!
Men däremot så somnade jag med datorn i knät inatt, satt i sängen jätteskönt och mysigt och höll på med bildspelet, så bara slockna jag, kommer inte ihåg heller. men så vaknade jag halv 6 imorse av att jag låg på datorn och den va uppfälld helt platt, haha ja det är ju bra att ha sönder datorn av att ligga på den!  Nej, men den klarade sig

På lördag fyller jag år, känns som om jag fyllde förra helgen eftersom ja fick paket o dom firade mig då.
Och så kommer jag vakna själv också, för att mamma ska följa med på emanuels första gymnastiktävling i eskilstuna, mikaela också tror jag, så då är det bara alexandra hemma som ska jobba också, toppen födelsedag, naat.
Får hoppas att vännerna hittar på nånting kul!  Har alltid kul med dom så spelar ingen roll va vi gör. men tror ni vet vad jag tänker på.. VEM BJUR??? ;);)

Nu ska jag ta en frukt, samtidigt som jag gör lite mat, jaa de är ju så, tjejer KAN göra två saker samtidigt haha!
ha de bra så länge.
<3

Kommentarer
Nea

Maha, ja ska va ve du på lördag hade jag tänkt ;D sova hos dig ? <33

2008-11-20 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0