tre...

hej, nu sitter jag här igen...
Idag har jag vart i skolan ett tag sen till sjukgymnasten för att kolla min höft, hon sa att det inte var nåt speciellt farligt, men att det var väldigt spänt vid ryggen men att det kommer ge med sig.. skönt det iaf
Så hon masserade och det gjorde skapligt ont!
När jag var klar där så åkte ja o mamma och hämtade upp moster och lillebror som köpte fiskar, riktigt fin va en av dom faktiskt, skimmrade blå och svart!

Efter det tillbaka till skolan, och då hade vi små företaganden och skulle göra ett kollage i Word om oss själva och varför vi hade valt handel och vilka drömmar och mål vi hade, jag hade ju missat ganska mycket så när jag kom var nästan alla klara, så fick lägga på ett kol så jag blev klar fort, kollaget skulle vi ha till öppet hus som är på tisdag förresten.
Efter det gick jag och Backe och delade på en Vesuvio med mild sås på aramis! dom har bästa pizzorna där jag lovar!

Backe skulle med en buss hem så jag gick till edvard och tänkte överraska honom, så de första jag ser är att han har rakat av sig hela håret!!! gaaad, jag som älskar att lulla i hans hår, så himla mysigt, men nu är det som en kal orm elr nåt! =O

Men det spelar ingen roll om han har hår på huvudet eller inte(han kan ju ha mössa), eller om han ser ut som skit nån dag, jag älskar honom lika mycket för det, och han kommer alltid att vara min, BARA MIN! <3
Jag älskar dig Edvard Zoltan Victor Otto Velencei! Kommer alltid att göra!



Tre dagar kvar nu... <''3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0