stenhårt plugg nu då

Nu är jag äntligen hemma, skönt.
Igår var den längsta dagen i skolan, men idag var det dom allra tråkigaste lektionerna, men ändå så gick de rätt fort tycker jag.
Just nu sitter jag och pluggar, håller på med administration, prata med läraren idag och jag hade tydligen inte lämnat in någonting, så det blir stenhårt nu!
Så är det med dom flesta ämnen, att jag inte har lämnat in saker. men som rektorn sa; ta det lättaste först, och gör sen en sak i taget, så blir allt mycket lättare. Och det är ju skönt sen när jag har kommit ikapp igen + att jag får betyg, så det känns toppen egentligen att plugga för nånting bra..
Ush vilken inställning jag har fått haha.. förut var det typ, äh skit i plugget jag fixar det sen osv osv... men det blev ju aldrig att jag fixade det. så har lärt mig att ta tag i det direkt även om jag inte har någon lust allt, men de lönar sig till slut! =)

Snart kommer mamma och syrran hem, syrran köpte skorna hon vart kär i igår haha och mamma ska köpa en jacka också, hon ringde videosamtal så jag skulle se hur den såg ut haha men såg inte så bra så får kolla på den här hemma, går ju alltid att lämna tillbaka, eller hur ;)

Förresten så måste ni lyssna på denna låt; Flipsyde - Someday, den är brabra!  och ta den videon med schäfer hundar, så himlans gulliga, jag vill att våran flisan ska bli valp igen, jaa hon beter sig som en valp men älska hundvalpar haha. nu låter det som om jag inte älskar henne men det gör jag verkligen!
Hon bor hos mikaela nu också, för syrrans allergi, ska se om det blir bättre när hon är borta ett tag. känns jätte tomt här hemma utan henne...

Men jaja nog om skitsnack för min del haha, jag ska fortsätta plugga nu, eller först kolla om de går att ringa edvard, men sen plugga
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0