stan idag också

Idag efter skolan så åkte jag till örebro (igen) med nea :P haha känns som om vi är där varje dag,
förresten så va maten i skolan äcklig som fan! oliver o grejs i, så nu sitter jag hos edvard och han lagar mat till mig,köttbullar och makaroner, för gott är det ju!

I örebro så letade vi present till nea pojk, och hittade till slut ett halsband hon hade letat efter, kommer inte ihåg va de heter men iaff en stjärna med en ring runt... sen skulle jag visst träffa en också.. haha ja det var wierd! han var de iaf.
 så gick vi runt i massa butiker och kollade, jag har ju inga pengar än (får snart!!!) så kunde ju inte köpa nånting, men har fått lite kläder av nea iaf, jättesnygga va dom!

usch vad min mage låter hörde jag nu, haha den kurrar och har sig, ibland undrar jag va den håller på med därinne?!
låter som om den exploderar ibland, vilket betyder att den är hungrig men va ska man göra om man inte har pengar att köpa god mat, jo man låter den va hungrig tills man kommer hem!

När vi skulle ta tåget 12 över 5 hem igen så var det försenat och gick 20 över 5 ist, så när jag hoppade av i kumla så fick jag vänta där ifall att nea inte skulle hinna med sista bussen hem till henne från hallsberg som gick 20 i 5, så jag gick hem till edvard i väntan på att hon skulle skicka sms, så kommer jag till edvard så va såklart johan här också.. dom satt och hade plockat isär datorn och fixade massa, sen åkte jag hem och sen tillbaka hit haha..

Men nu tycker jag att han har hållt på med maten lite för länge så får gå in och kolla så han inte har bränt köttbullarna! då jäklar haha

kommer nog inte skriva mer ikväll, för klockan 22 är det
PRISON BREAK! <333

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, och sov så gott!
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0