spola tillbaka tiden!?

Här ligger jag i sängen och hostar som en gammal skruttig kossa, lungorna flyger ut snart, de är skit att hosta såhär!
jag hade den här hostan när jag va i Ungern i sommras men sen försvann den, inte helt nån gång men nu är det ju nästan värre!, så mamma kom precis in med hostmedicin... hatar det men jag måste väl, funderar på att va hemma från skolan idag, edvard tyckte jag skulle ta de, så jag blir frisk innan jag träffar honom igen, vilket blir snart hoppas jag.

Det jag inte alls orkar med just nu är faktiskt skolan, så jävla trött på skolan så det är inte sant! allt pluggande, alla läxor, jag orkar inte, ligger efter som tusan nu också, eftersom att jag har svårt att koncentrera mig, och det är ju inte bättre nu när edvard är borta, han är det enda jag tänker på, dag in och dag ut. Går inte en sekund utan att jag tänker på honom, jag tror inte jag kommer klara det här utan honom, jag vill inte klara det utan honom!
Vill ha dig vid min sida, baby, kan inte bara tiden spolas tillbaka ett år eller ett halvår. Då skulle allt kunnat bli bra innan det skulle gå såhär långt!
jag älskar dig edvard!<3

Nu ska jag ut och röka med min hosta, sen dricka äcklig hostmedicin, hatar det verkligen!
sen kolla PRISON BREAK! <3

sov gott
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0