sov gott sverige

nu ska jag äntligen sova efter att ha pluggat och spelat bubbles hela dagen! har också städat lite...
Och jaa, nea jag har fått in vad abstinens är nu! YEEI

Oj jäklar, nu kom jag på att jag kommer få otur, jag krossade en spegel idag, elr inte jag men den stog bakom mig när jag va helt inne i att spela och så bara ramlade den i golvet, fan vad rädd jag blev, trodde jag skulle skita på mig =D

nej, jag ligger och somnar nästan när jag skriver, inge bra om jag somnar då kommer det här inlägget komma ut när jag vaknar haha.
Ska sätta på A Walk To Remember nu och somna till.

(vet inte varför jag skrev sov gott sverige för det är nog inte ens en tusendel av sverige som läser min så värdefulla blogg, men det lät bra iaf sååå, SOV GOTT SVERIGE! =D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0