Slå på stort


    Bild på mig hos edvard för länge sen :)


morrn morrn,
kom till skolan för ungefär en halvtimma sen, vi började 8 egentligen men såklart så
försov jag mig och vaknade 07.50, så klädde mig mig, tog mina saker som jag ändå
glömde sen och sprang till bussen som jag också missade, så fick vänta en halvtimme
på nästa buss.. kallt o skönt jaa.

När jag kom till grupprummet trodde jag att mina vänner skulle sitta där men här satt bara backe
i sin ensamhet och väntade på nån som skulle göra dagen ljus!
Emma och nea har ju såklart också försvoit sig, men backe är alltid i tid ,  YOU GO GIRL!

just nu sitter vi och chillar med musik och spel, "oh darling, darling staand,  by me.."
Senare ska vi in till stan och käka, på La Baguette!
nej, det ska vi inte, men vi kunde ju ha gjort, vi ska käka på McDonalds, much better! :D

igår hade jag ett långt samtal med Edvard, men mycket tårar. men ibland så blir det såhär,
måste hitta mig själv innan jag drar igen nånting igen, tänka igenom allt lite, men vissa har ju
lite svårt att förstå hur andra känner & tänker... Men vi ska iallafall fortfarande vara vänner om det funkar
annars får det väl va det också!

*ett av världens hörn!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0