RÖKSUGEN!

Nu sitter jag på lektion, turism, och fattar ingenting av frågorna... så jäkla konstiga frågor så det är inte sant!
Och en till jobbig sak är att vi har den här lektionen till 15.00!
så drygt, sen är det svårt och man får typ ingen hjälp heller, då är de ju klart att man tappar suget att jobba och försöka iallafall.

Jag och backe satt i grupp rummet i 2 timmar förut, inne på kamrat, usch vilka människor de finns där egentligen, 20-åringar som skriver till en och frågar vad man har för underkläder på sig.. det är lite för mycket för en 20-30 åring att skriva till en 15 åring tycker jag...
men jaa, det här är så jäkla tråkigt! hjälp mig härifrån, PLUS att jag är förbannat röksugen, och nea är inte här så hon kan inte bjuda mig på cigg heller!! =(
jag blir ju arg när jag är röksugen och vet att jag inte har cigg heller, det är sjukt.

Imorgon kommer mormor, morfar, moster o kanske kusin och ska fira mig, en vecka för tidigt men dom kunde tydligen inte komma den helgen när jag fyller år men det gör inget, för den helgen ska jag följa med och kolla på emanuels första gymnastiktävling, ska bli kul..
Ne men nu ska jag fortsätta försöka jobba lite.. wish me luck ffs!

Hörs sen ;)
FORTSÄTT LÄÄS!! ='O  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0