MORRN!

hej hej..
sorry att jag inte skrev nåt mer igår men fick aldrig tillgång till en dator.
Jag sov iallafall hos edvard och imorse vid 8 så åkte han och skulle hälsa på ett behandlingshem...
som är ungefär 20 mil härifrån kumla, jag vill inte att han ska försvinna för man vet ju inte hur länge han sitter inne isf.. men ändå så skulle det kanske vara bäst för honom att sitta inne, och sluta med allt han gör..
Om det blir så att han hamnar där så kommer jag sakna honom enoormt mycket, vi har bara känt varandra i ett år men ändå, min vardag har ju varit honom, så hur min vardag kommer se ut märker vi väl...

Jaja, nog om det, har en stor håltimme nu på 2 timmar så sitter i grupprummet mec Backelicious ;D
Nea och Emma är tydligen hemma och är sjuka idag.. vi hade precis redovisning på engelskan också om projektet. det gick väl bra iaf, slapp prata inför hela klasser, det var bara jag och jessica som va här så det var lugnt!

Igår: jag gjorde tekniskt sett ingenting, skulle gå till skolan men det behövdes inte så stannade hemma hos edvard hela dagen, var inte ens ute, det va jätteskönt att bara ha en att-vara-hemma dag, sov för det mesta, sen vid halv 8 gick vi och handlade en påse chips och satte oss och kollade på en film med Luri också!  Vi har också lagat mat, han gjorde ungefär 20 köttbullar och 2 hamburgare så han tänkte att vi skulle äta 10 köttbullar var!  Jag åt inte ens upp hälften haha, skulle kunnat gjort de om jag inte mådde så illa när jag åt...  Jag lagade iaf makaroner, dom vart ju dubbelt så godare än i förrgår när edvard gjorde dom, han hade aldrig gjort makaroner förut så ja berättade hur han skulle göra; Häll upp vatten i en kastrull och sen när det kokar så häll i makaroner, sen efter ungefär 10 min, så kan du ta upp en makaron och smaka, han gjorde som jag sa men hällde i makaronerna direkt i kallvatten, sen när det hade kokat en stund tog han upp dom, och hällde i silen och lät dom stå där tills jag kom in och skulle kolla hur det gick för han typ 10 min senare, ingen margarin i och dom var jättekalla, men åt lite iaf för att va snäll haha!


Dagens Outfit;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0