modevisning

Go kväll.
Idag hade vi inte så många lektioner, slutade halv 3, men kunde inte åka hem då för vi hade övning till modevisningen halv 4, sen 4 - 8 öppet hus, så hade lektion halv 7 på kvällen där folk fick komma och kolla hur vi jobbade så vi är lediga den 19 dec.

Att gå manekäng var riktigt roligt faktiskt men jätte nervöst, första gången ju... jag skakade som en jag vet inte vad när jag gick ut men det gick bra, jag snubblade inte iaf!
Det var två teman, vardag och fest, till vardagen hade jag blåa Jeans och en orange rutig skjorta, rätt snyggt, och till fest en glansig silvrig klänning som var jätte söt, till det svarta skor med kilklack och lockigt hår.
Jag hade fått för mig att modevisningen skulle vara på torsdag så hade inte förberett mig spec, så mamma fick leta igenom hela garaget efter mina klackskor haha, jag kunde ju inte gå i mina vita skitiga skor.

Klockan kvart över 8 kom jag hem, och ringde till edvard, hade verkligen längtat efter att få prata med han och bara höra hans röst, men nej då var han ju såklart inte där! Dom var i norrköping på nån basket match, så sa han som svara att han skulle säga till edvard att jag har ringt, men om dom kom hem efter 10 så skulle han inte få ringa mig.. så jag väntade, och klockan 10 gick jag en sväng med hunden (stötte såklart på en katt!) och han hade inte ringt än, så vart lite ledsen men tänkte att vi skulle höras imorgon då, Men sen när jag kommer in och sätter mig här i soffan kl. 22.05, så ringer det och så var det edvard! fick prata en stund iaf, =D
saknar han otroligt mycket även fast det bara har gått en dag utan honom.. känns så tomt, han är liksom halva jag.

Jaja, nog om och skriva strunt haha, nu ska jag lägga mig och kolla på A walk to remember, älskar den filmen, och sen sova, får se om jag orkar gå till skolan imorgon, det var riktigt jobbigt idag iaf, höll på att börja gråta hela tiden, bara jag tänker på det så fylls ögonen med tårar.

Men ha en bra kväll, sov så gott!
peace


(Bilder från modevisningen kommer senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0