Ledig dag

Gomorrn,
Idag försvo jag mig inte, bra carro (y)
Har precis ätit frukost och borstat tänderna, ska gå med syrran till bussen snart, hon ska följa med mig till USÖ sjukhuset, jag ska ta vaccinet en gång till, ush jag hatar att ta sprutor och det här fumma vaccinet ska man ta 3 gånger...
Men det är ju värt det iaf!!
Efter vi är klara där ska vi åka hem, och sen polisförhör kl,1, så det blir en ledig dag idag, ganska skönt faktiskt,  skönt att polisgörhöret inte har nånting med mig att göra den här gången, men som sagt, jag säger sanningen till polisen, låtsas inte glömma bort nånting utan jag säger det jag kommer ihåg...

Nu ska vi skynda oss till bussen så vi inte missar den, (typiskt mig) hehe
Hörs sen ;D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0