Hur ska jag klara det här utan dig?

Idag vid 9 åkte edvard, hann inte säga hejdå ordentligt heller, känns förjävligt, jag skulle ha följt med dit bort och sagt hejdå där ist!!!!
Varför ska man förlora den man älskar när allt är som jobbigast för?!! :'(
Kommer sakna dig så jääävla mycket edvard, du är mitt hjärta, du har mitt hjärta, kommer inte klara 3 månader utan dej!!
det funkar inte, att gå gråtfärdig varje dag, och verkligen kämpa för att hålla tårarna inne, sitter nästan och gråter när jag skriver det här.

jag kan inte klara mig utan dig, och jag vill defenitivt inte klara mig utan dig älskling!
jag behöver dig, fan också!
jag har fortfarande inte fattat att du ska va borta så länge!




Nu sitter jag ivf fall i skolan, det är riktigt jobbigt, kan inte koncentrera mig för det enda jag tänker på är edvard, och så är jag jätte trött eftersom att jag nästan inte sov nånting inatt, låg och grät hela natten!
jag älskar dig och kommer sakna dig jätte mycket min älskling, du är helt DUNDERBAR!
Snälla kom tillbaka fort. Carrolina  HJÄRTA Edvard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0