Grattis mig!

morrn morrn.
Vaknade idag vid kvart i 11 av att  mamma, mikaela och emanuel kom in och sjöng, så skulle jag öppna paket, fick 100 kr av gammelmormor, hon kommer alltid ihåg allas födelsedagar fast hon är 89 år nu =)
Så fick jag låtsas pengar av emanuel bara för att jag lurade honom igår, men på kortet stog det att jag får köpa en ny väska, eftersom att min är så trasig efter att jag ramlade med moppen.
Och så fick jag två leksaksbilar, choklad och en cola?
haha, mikaela och alexandra ska fira mig ikv så fick inget av mikaela, jo en bil, haha och av mamma har jag ju fått min reggae tröja och tatueringen, så det räcker =) Och så firade dom andra mig förra helgen, men det blir nog en toppen dag ändå, snart ska jag träffa simon en stund, och vickie också..

Nea, vart fan är du nånstans???
skrev sms till henne hela kvällen igår och ringer men ingen svarar? =S
Du måste ju komma idag, du får sova hos mig <3

Nuu så ska jag duscha och sen åka till vickie!
Uppdaterar seeen
<3


Kommentarer
Syrran

Du gammelmormor är faktiskt 88 år inte 89 så de får du kanske ändra på :P

Grattis ännu en gång <3

2008-11-22 @ 15:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0