godmorgon

hojhoj!
försov mig imorse, vaknade halv 8 och tjugo i 8 måste jag gå till bussem så det vart ju riktigt stressigt, hann inte käka frukost eller ens göra mig iording, tur att det finns ica på skolan och toaletter haha :)
Så nu sitter jag, nea och backe här (utan emma) och käkar vitlöksbaguetter och energidricka, de är lite nice!

gick förbi edvard på väg till skolan också... vilket var ganska onödigt, va där i 10 min sen gick jag till skolan istället.
Förresten så har jag en känsla av att nånting hemskt kommer hända, utan anledning, och har ingen aning om vad men bara känner det på mig, och helt otippat. brukar bli så att om jag känner på mig något, verkligen känner det, så händer det strax därpå. inte kul ibland...

har inte så mkt mer att skriva om, dagen har ju bara börjar, morgon fortfarande också =p
kan säga att jag hade en jätte konstig natt, drömde om att mitt ben som sticker ut på höften var en stor böld, och skulle nån pilla på den så sprängdes den.. usch det va så äskligt, tvungen att försäkra mig om att det bara va ett ben som stack ut när jag vakna, och så drömde jag massa mer strange som jag inte kommer ihåg nu, det är ganska jobbigt, man drömmer nånting och kommer ihåg det på morgonen när man vaknar och går upp, sen försvinner det bara ur huvudet...
hmm,

Vi kan inte jobba nånting heller, lite grann men det mesta är klart, vi måste bara vänta på emma så att vi kan fortsätta med presentationen på PowerPoint, lägga in bilder, skriva om intervjuerna bland annat.

men ni får ha en toppen dag, det är ju fredag (Y)
Skriver lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0