ett... sista dagen ='(

Kommer sakna alla våra stunder, och att inte få vara med dig varje dag som jag brukar kommer kännas hur jobbigt som helst! Jag älskar dig så otroligt mycket, tror inte att jag kommer att klara av att du ska lämna mig nu, jag behöver dig i mitt liv, varje dag älskling, det är du som får mig skratta, va glad och må bra varenda dag, det har varit mycket bråk mellan dig och mej men det är slut med det nu, det är slut med allt!
Kommer sakna dig enormt mycket den här tiden utan dig, men jag hoppas att du klarar det! jag vet att du kan om du vill.
Klockan halv 9 imorgon bitti åker du, och vad är det för nåt att du ber mig att inte gråta, jag kan försöka låta bli men kommer aldrig gå, bara jag tänker på att du ska lämna mig så fylls ögonen med tårar, du är mitt allt fattar du väl!
Dom här månaderna kommer vara dom jobbigaste i mitt liv, om en minut utan dig känns som en evighet, hur länge är då det här?! Det kommer aldrig gå, önskar att allt det här inte hade hänt, önskar att allt kunde bli ogjort, om du bara hade tänkt på följderna när du gjorde som du gjorde?!...

Jag kommer iaf alltid att vänta på dej, det är en sak som är säker!!!
Du är mitt liv, min kropp, min själ... Du har mitt hjärta, det vill jag aldrig ha tillbaka!
Kommer alltid att älska dig och stå vid din sida och stötta dig, no matter what! du vet det!


EDVARD VELENCEI  hjärta  CARROLINA WESSBERG
                    Du och jag föralltid älskling!





Våran halvårsdag


Våran halvårsdag


Rampen på Vialundskolan


 En underbar dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0