Dö eller?

sitter i skolan nu, precis haft redovisning, backe prutt va ju inte här idag, så vi gick upp och så berättade vi lite om va vi gjorde i askersund bara, fy faaan sägeer jag bara, vart skit nervös av bara det?

 jag kom att tänka på en sak också?, att varför leva när man kan dö??
tänk såhär, att leva är jäkligt svårt, allt skit som händer, men tänk och dö, hur lätt vore inte de, för en själv alltså, att ta livet av sig är väl egentligen hur lätt som helst, och när man är död så finns det inget att oroa sig för, inget att må dåligt över, för man är ju död!  så varför kan inte alla gåå och dö istället?

Nej, men nu ska vi inte tänka på döden inte, jag är faktiskt rädd för att dö, skulle vilja leva hela , så länge som de går om de gick, de kanske går, man vet ju inte va som händer med dom som dör, elr någon som vet?
berätta gärna =D

så har jag tänkt att jag ska bli forskare också, för ända sen jag va liten har jag undrat hur hela jorden kom till, asså alla säger att big bang skapade jorden, men hur kan det va möjligt? En stor smäll kan inte Skapa ett träd, apor och andra grejer, och hur kom människan till, och hur alla olika språk i världen uppfanns, jaa ibland kan jag fan tänka på det tills jag blir arg för jag inte kommer på nåt bra sätt hur allt kom till
så SKRIV ni som vet, om nu nån vet  vilket jag inte tror att dom vet, till och med jag nästan vet att ingen vet säkert hur alltig kom till, de går liksom inte att veta, för alla som tror dom vet har ju olika verisioner, alla forskare som vet, dom vet ju inte egentlilgen, dom har typ bara kommit på nåt som verkar rimligt och sen säger dom till befolkningen att dom vet, fast dom egentligen inte vet..

krångligt de där! 
nu ska ja käka hejdå
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0