äntligen flytta!... kanske

Hej
nu har vi turism, det är fett tråkigt och den slutar kvart i 3, sen 5 i tre är det kinesiska till kvart i 4, lång dag idag också.
jag är så jäkla trött också!
och jätte ont i halsen, va äre för fel!?

men iaf, jag missar 9.54 bussen och nästa skulle gå 11 nångång, orkade inte sitta där och vänta en timma så tog bussen till hallsberg, träffa teddi och adde lite i 5 min, sen tog tåget till kumla haha, rolig morgon, och så va farbror blå på tågstation i hbg och plockade in en riktigt full sak som vägrade sätta sig i bilen till o med, haha.

Så när jag kom till skolan så satt emma och backe i rummet ,,
sen ut och rökte med martin, som sparka mig på smalbenet och tog en cigg av mig, blir förbannad, och tog typ 50 bilder med min mobil så att batteriet tog slut. Sista gången jag tar sällskap med honom när jag röker iaf!!

Snart ska jag hem och fixa massor i huset, måste sätta upp alla lister, städa ordentligt och fixa fula tapeter och hål.. och göra rent allt, ja det är mycket att göra.
Men de är det värt ifall vi flyttar, och om vi gör det så ska vi bo i lägenhet här i kumla, inte lika dyrt + att det är mycket mysigare tycker jag. har alltid velat bott i en mysig lägenhet!!
Visning på huset är på söndag!
ni som är intresserade av hus kan ju kolla!! hehe

ska nog gå och köpa nånting att äta, är hungrig, inte bra nej.

Hej så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0