alltid lika tråkig att lämna dig =(

Nu har jag kommit hem från edvard, eller de va ett tag sen men skriver nu, har inte haft tid ha städat och grejer.. det är en famlij från gbg som kommer och kollar på vårat hus imorgon, hoppas dom vill ha det!
Men även om dom vill köpa det så måste vi ändå hitta lägenhet först innan dom kan köpa det, och vad mamma sa idag så kan man få vänta i flera år, och de vill jag verkligen inte!! så förbakad, köp huset och sälj en lägenhet till oss haha =)

Jag hade det iaf jätte kul med edvard, kollade på film och bara myste, va på stan en sväng också, käka pizza och köpte godis, gottgott.. sen när jag hoppade på tåget så trodde jag inte att det skulle va så himla mycket folk men det var fullsmockat! fick stå i ungefär en halvtimma med tjock vinterjacka och två väskor, jättekul, + att det var en baonta stor hund som låg och blockerade hela gången, men den var riktigt söt, blandras mellan boxer och rottwailer, vet inte hur de stavas men går ändå serrni ;D
Det va iaf en trevlig gubbe som äntligen flyttade på sina kassar så jag fick sitta den sista halvtimmen. skönt det!
Imorgon är det skola igen då, göra så gott som möjligt och sköta den här veckan toppenbra också!

Men jag saknar edvard jätte mycket redan, vill bara ha han här i sängen och mysa och gosa, känns så himla tomt utan honom på veckorna, men pratar ju i telefon med han i stort sett hela dagen men det räcker inte, vill ha mer!!

När jag va i stan i lördags förresten så hittade jag en jättesöt räd klänning på Gina Tricot, skulle gärna vilja ha den att ha på julafton, men måste ju ha pengar också. ett annat problem...

Nu ska jag iaf kolla på film och sova, om jag inte hinner somna innan jag ens startat filmen, haha
Sov så gott
<3


             
HAHA, älskling med en kondom på huvet      Oh det där är ju inte jag ;o

       
Puss puss,                                                        Ja, kul hade vi iaf! <3


Jag älskar dig Edvard Zoltan Otto Victor Velencei, always and forever! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0