All About Me

Jag heter fortfarande carrolina wessberg, bor i kumla o är 15 år, fyller snart 16 =D
Sånt jag gillar är riktiga vänner man kan lita på till 100%, finns inte många såna, dom flesta sviker en när deras liv blir lite tufft, det är skit. men vissa få kan man verkligen lita på, tror man iaf.
tycker också om choklad, spec muffin väääldigt mkt! för gott, och kycklingsallad också, från La Baguette i örebro, jätte gott är det!  Men det jag älskar är nog att shoppa, kläder men också skor, älskar skor, hägklackat också, inte för jag går så mycket i det men dom är såå snygga ju så går inte att låta bli att köpa!
Jaja, tillbaka till mig, är ju uppväxt i haninge, inte så bra stad de heller tycker jag. men saknar det väldigt mycket ändå, släkten bor ju där och alla gamla vänner man hade där.. vill bli liten igen, allt va så lätt då inget tjaffs och bråk och man tog dagarna som dom kom, och de värsta som kunde hända va typ att man ramla på cykeln och fick ett skrapsår, eller inte fick gå ut efter kl.7 på kvällen. Min pappa bor också stockholm, men i västerhaninge, honom har jag inte så mycket attt säga om mer än att jag saknar att ha en pappa, ENORMT mycket... mamma lämnade honom när jag var ungefär 2 månader.. sen träffade hon en annan som blev min pappa, hade det jättebra och så, men så flyttade vi till kumla, och några år senare så flyttade jag mamma och mina syskon från honom också... saknar huset jätte mycket, va så stort och hade alltid nåt att göra. det enda jobbiga var att ta sig till kompisar som bodde rätt långt bort, men det löste sig ju alltid!
En till sak jag saknar är gymnastiken, har gått på gymnastik sen jag var 5 år gammal och slutade för snart ett år sen, vet inte varför jag slutade men jag saknar det iaf jättemycket, att hålla igång, bra kondition, nu är jag som en säck potatis, jätte slö. Men ska försöka komma igång med nånting snart. Vill börja på yoga faktiskt!

I min familj är vi nu 4 st och hund, förut va vi 5 men äldsta syrran flyttade till slut. Har en stora syster till och en lillebror, han går mig verkligen på nerverna ibland.
Jag går iaf Handel på John Norlander gymnasiet i kumla, det är väl en okej linje men mer pluggande än jag trodde, har läxor nästa hela tiden, så väldigt mycket att tänka på. och redovisningar är det också, som jag verkligen, verkligen hatar!
blir så himla nervös och hjärtat börjar dunka jättefort och svarta prickar för ögonen, börjar stamma också och tappa bort orden som gör att det blir ännu jobbigare, blir säkert röd i ansiktet också. haha

Jag har ingen pojkvän nu, det har nästan precis tagit slut, hade vart tillsammans i över 11 månader, så skulle ha blivit ett år den 23 november, dagen efter mmon födelsedag, det känns jobbigt att inte ha någon vid min sida längre, som finns där när allt är på botten. Men som jag sa, man kan egentligen inte lita på någon, dom som säger att dom älskar en mer än allt annat i världen och att dom alltid ska ställa upp för en, jag litade på honom till 100, men det visade sig vara falskt allting. Men ska försöka hitta mig själv igen innan jag drar igång nånting sånt här igen, inte för att jag brukar lyckas hålla det när jag säger så, men ska inte hitta nån ny på länge, ska bara va singel och 'leva livet' lite grann, alltid skönt!

Min vardag; jaa hur ser min vardag ut? först vaknar jag och somnar om kanske en timme, sen vaknar jag igen av att jag har försovit mig och mamma kommer inklampandes och säger att jag måste skynda mig haha, så går upp och äter frukost, och gör mig iordning och halvspringer upp till bussen, en sak som är rätt coolt är att man kan sova så länge, utan att bli hungrig, eller kissnödig,  jo ibland händer de ju att man vaknar och måste kissa eller vaknar av nån annan anledning men man går ju ändå och lägger sig sen och sover några timmar till, om man tänker på det är det ju rätt fränt =P
Och mörkrädd är jag också, ointressant vetande, men tror det är efter alla skräck filmer jag har sett, som sätter sig i huvudet, så sover alltid med en liten lampa tänd.
jag har ett litet rum med röda tapeter som det är kinatecken på, onödigt vetande det också men några kanske tycker det är intressant.. Och så har jag dubbelsäng, byrå med tv på, ett skrivbord, bokhylla och såklart en garderob och en stor spegel på vägen framför sägen, och såklart massor av prylar som jag itne ens vet varför jag har,  det fylls på mer och mer med åren. Och smycken, ojoj det har jag not för mycket av, ändå vill jag inte göra mig av med dom.

Har varit utomlands 3 gånger, inget storslaget men sverige är ju bäst, på sommaren iaf, tycker inte om vintern speciellt mycket. Visst är det mysigt och så, fast på julafton är det nog mysigast, med julprydnader framme och röda gardiner och ljus tända lite här och där och en julgran, då är det som mysigast tycker jag.

Och om någon undrar så har jag skostorlek 36 eller 37, det beror lite på vad det är för skor.
Nu ska jag sluta skriva, sitter och nickar till här, så får gå och piggna till lite, och äta middag.


Dagens outfit:
Svarta 'jeans' från gina
Vitt linne från ullared
Svart cardigan med knappar från gina
Vit mössa från åhlens
Hjärtiga strumpor från Ungern
och hårspray såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0