3/11 - 07 önskelista ;)

  1. Massvis med pengar
  2. smink
  3. en ny dator!
  4. hår produkter
  5. kläder
  6. kycklingsallad till middag
  7. smycken, armband
  8. tv
  9. två plattor BECKS!!
  10. godis
  11. moppebil
  12. platttång
  13. en typ platttång som man får fylligt hår
  14. tatuering
  15. piercing i tungan/ögonbrynet

 Jag kom på att jag fyller år snart, så måste ju göra en önskelista så alla vet vad jag önskar mig!

Efter skolan idag så följde jag med nea till vårdcentralen och sen gick vi en sväng på torget och träffade lite folk,
vi kom också fram till att vi ska anmäla en affär. Det förtjänar dom kan jag säga.
Sen skulle nea vara i Hallsberg till kl 17.30 så då tog jag bussen hem.
Det var lite kul när jag skulle gå från bussen hem, det var en kille som gick av på samma ställe, och så gick jag efter honom ganska länge, jag skulle ju åt samma håll men han verkade tro att jag förföljde honom för ungefär var 20nde sekund kollade han bak på mig, och så höll han på i ca 5 min. Sen när han va ungefär 10 meter ifrån en bil som skulle hämta upp honom så kollade han bak (igen) och så fick han ett riktigt sprutt och sprang till bilen, lusitg kille det där, tro att jag är nån förföljare?  Iallafall började jag skratta för mig själv när en tant går förbi och kollar på mig som om jag vore dum i huvudet... 
Ja, vad kan man säga, det finns människor för allt alltså.

När jag kom hem så fanns det lite tårta kvar sen igår, lillebrors födelsedag, så den åt jag upp, riktigt gott va det!
Sen efter det så sa mamma att maten var klar också, så fick trycka i mig det också..
Jag har ganska så tråkigt men får hålla ut i två timmar till för då börjar Prison Break! <3

ha det gott
hejdå



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0