Wäa hos ccajjo!

hejj..
Igår åkte jag med och lämnade edvard vid tåget, sen hem och hann vara hemma i 10 minuter, sen kom nea hit =)
VI åkte och solade och hämtade drickan till ikväll! Sen så sov vi i syrrans lägenhet, eftersom hon inte är hemma. Skönt att vara själva. Sen imorse skulle vi vara hemma halv 10 för att vara barnvakt åt emanuel, gick bra.
Har nu precis duschat, haha jobbigt det blev med håret, kändes som om det var en stor bly klump istället för hår! haha.

Snart när nea är klar ska vi gå ut med Flisan, sen vet jag inte vad som händer. Vänta tills det blir kväll kanske!
Har längtat som fan efter den här dagen så jag hoppas att inget skiter sig nu!
Brukar bli så varje nyår, man är hur taggad som helst, men sen så är det nånting som går fel! -.-

Men ska klä på  mig nu och sen gå,
vi hörs sen foaks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0