jag måste börja träna!!!

hejsan, nu sitter jag i skolan och har precis haft Småföretagande, har rast i ungefär 10 min sen småföretagande 40 min till, men vi har redan gjort klart uppgifterna så vi har rast fram till halv 11 då vi har idrott, vi kommer säkert att göra beep-testet och det kommer jag ju aldrig nånsin att klara nu eftersom min kondition har blivit extremt dålig jämfört med ungefär 1 år sen, då var jag vältränad och smidig, vig också, men så slutade jag för gymnastiken förra vintern, och är nu hur stel som helst och ingen kondition alls heller, nu får jag dåligt samvete för jag tänker på hur dålig jag har blivit, eller hur dålig min kropp har blivit, nu tycker jag till och med synd om min egen kropp för att jag har gjort så mot den!
Nu får jag fanimej ta och skärpa mig, den här veckan börjar jag (tro det eller ej) att träna!! Ingen aning om hur men får väl antingen ut och gå eller springa, nu vet jag vad ni tänker, jag har sagt jätte många gånger att jag ska börja träna men det har aldrig blivit av eftersom att när jag väl är hemma och gör ingenting på hela dagen så orkar jag helt enkelt inte ut och springa, är så hmla lat så det är inte sant! hemskt nästan, jag sitter ex i soffan och tänker att jag har chansen att gå ut och springa nu men så blir det, det blir inte mer än tankar i huvudet... jag erkänner jag är lat =P

haha här sitter jag och skriver om att jag tycker synd om min kropp, ändå sitter jag och trycker i mig chilinötter, men det är backes fel att hon har med sig en stor påse och tvingar i mig haha.. men det är ju iaf naturgodis så nyttiagre än vanligt godis, så en positiv grej!

Jag har förresten ett nytt spel jag blev beroende av igår, Guitar hero på mobilen, jättekul... för jag vart arg på bubble shooter för att jag förlorade 3 ggr irad, så stängde av och lovade mig själv att aldrig mer spela det, får se hur länge jag lyckas hålla de då

ska inte skriva mer nu, vart lite jobbigt, vi hörs sen =)
puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0