tydligen så är jag en lögnare

HEj hopp.
Är hemma nu, har duschat och varit ute med flisan, som förresten fyllde 6 år i tisdags, det hade jag helt glömt bort, men grattis i efterskott!
Får väl köpa ett ben till henne eller nåt haha

Klassfesten var faktiskt kul igår, det gick kanske lite överstyr för några, bråkade och höll på, annars det helt okey!
Idag när jag kom hem var mamma arg på mig, ovanligt nee..

Hela tiden, även om jag säger som det är, säger sanningen säger folk att jag ljuger? att jag är en lögnare.
Jag börjar tänka tillbaka på det som säger att jag har ljugit om och tänker att det kanske va nåt som jag inte sa, det måste det ju ha varit eftersom att alla säger att jag ljuger?!

fattar inte vad det är för fel..? =(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0