tredje advent

hejsan.
Igår ´kväll vid halv 10 så gick jag till vickie, vi skulle ut och träffa några vid halv 11, men orkade itne gå till stan och skulle va hemma halv 1 igen, så vi tog en liten sväng förbi syrran och pratade med henne, sen hem och så sov hon här. vi kollade på Jeff Dunham, och hon gillade den ganska mycket mer än edvard iaf haha. Och jag skrattar lika mycket varje gång!
Imorse (idag) så vaknade vi vid halv 12, så gick vickie hem för hon skulle åka tillbaka till karlstad, sen gick jag upp och åt frukost, och sen åkte mamma och lämnade lillebror på alex kalas, han fyller 6 år på onsdag, grattis aleex =D

Sen när mamma kom hem så gjorde jag iordning i köket och diskade medans hon gjorde köttbulls deg. Sen kom Mikaela hit så har vi rullat jättemånga jul köttbullar, riktigt goda blev dom!
Sen har jag inte gjort så mycket... Jag är iaf förvånad över mig själv. jag har inte haft cigg sen i fredags och ändå klarat mig rätt bra! får köpa imorgon...

Nu håller jag på att laga pasta och köttfärsås, blev ganska jobbigt och skriva samtidigt så vi hörs sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0