ska det va så svårt att förstå?

Godmorrn!
Igår kväll gick jag till stan och solade med jessica, behövdes! Ska även sola nån mer gång i veckan, får börja försiktigt =P

Efter det gick vi hem till mig så hämtade jag saker, sen tillbaka till jessica och så sov jag här, kollade på catwoman igår när vi kom hem, den är faktiskt rolig, va så länge sen jag såg den. jessica somnade efter ungefär 20 min, så väckte henne och sa att hon skulle gå och lägga sig i sängen ist, nej så sa hon; nej men jag kollar nu då!
Så efter högst 3 min så sov hon igen, så slängde iväg henne till sängen iaf!
Ska snart gå till skolan om typ 20 min, jag har inget och göra eftersom att jag inte orkar sminka mig/fixa håret längre, varför vet jag inte men har inte gjort det på hela förra veckan heller.

Varför egentligen lägga ner massa tid på att fixa sig varje morgon om man kan sova en timme / halvtimme till?
Jo, för att alla tjejer känner att ex i skolan, man vill se fin ut och man blir väl mer självsäker i sig själv med massor med kladd i ansiktet, vissa är ju verkligen extreme också, slänger på flera olika foundation och 3 lager med mascara, vem är det ni gör det för egentligen? våga va er själva ist!
Visst jag får också mycket bättre självkänsla när jag har smink och fixar till håret, för då tycker jag att jag själv är snygg och vill antagligen visa andra det jag själv ser.
Men jag har en pojkvän som tycker jag är lika söt utan smink, och även andra som tycker att smink är bara onödigt ibland, ex en vanlig skoldag. Och om nån säger eller tycker att jag är skitful oiordning gjord,  får dom tycka det, bara att låta bli att kolla på mig ist? =)

Nu är det dags att borsta tänderna och sen dra iväg till skolan.
har idrott idag också, hoppas det är dans! vi hörs sen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0