saknar dig redan!

hejj.
Har precis kommit hem från nu.,
har haft en underbart bra 'helg' med älskling min. Men nu har han åkt igen och kommer tillbaka om 11 dagar, läängtar!

Kort sammanfattning av 'helgen
;
Torsdag; Gjorde ingenting speciellt, bara va hemma och hade det mysigt! <3
Fredag; Vaknade hos älskling, sen åkte och handla med mamma, hem och tog ut Flisan och duschade, sen vid 7 kom edvard och hans familj och hämtade upp mig och emanuel (lillebror) så åkte vi och åkte pulka på nån golfbana, det var riktigt kul faktiskt! När vi skulle hem ramlade Emanuel av bobben och börja skrika och gråta och ha sig, slängde av sig vantar, mössa, hjälm och sa att allt var mitt fel, så tröstade jag han och frågade va som har hänt, då var det tydligen mitt fel? haha jaa... Anledningen till att han vart så himla sur fick man ju veta när han kom hem, somnade på 2 röda haha.
Vi kom iaf hem kl.9 och jag hade ju en överraskning till edvard och det var att vi skulle på bio, som började halv 10, så när vi kom hem blev det bara att slänga av sig termobrallor och allting och åka fort som fan till stan, men vi hann iaf precis, Vi kollade på Rock N Rolla, den var faktiskt brabra! (Y)
Så när den var slut så gick vi och kollade bussar hem, vi missade precis den som gick kvart över 11, så fick vänta på bussen som gick halv 2, usch det var kallt och jobbigt... men vi gick iaf in på Burger King och tog en varsin hamburgare, sen ut en stund och vidare till McDonalds, sen vänta på bussen. så var hemma runt halv 3. men det var det verkligen värt! En verkligen DUNDERBAR toppen kväll men edvard! =)
Lördag; Vaknade idag runt 11, gick upp och åt frukost, sen har vi bara vart hemma hos honom och gjort ingenting, var en sväng på Maxi och köpte bröd, och att det var en 'jultomte' där som man fick en julklapp av, så vi fick en varsin strumpa, den var en mandarin, chokladbit, julskiva (sagor) och russin i... haha
Hans tåg gick 13.40 så då sa vi hejdå och pusspusspusss... PUSS! Så kom mamma och hämtade mig, så åkte vi till Maxi igen, edvard lillebror följde med också, fick en till julklapp av 'tomten'!
Och nu sitter jag här hemma... 

Ikväll vet jag inte vad som händer. ska kanske vara men Vickie iaf, får ringa henne snart :)
Nu ska jag äta lunch
Hörs snart igen
<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0