oj vad tårar!

har precis kommit i säng nu, har vart jobbigt idag när jag kom hem fast ändå inte, bra sätt att fördriva tiden på=)
Har städat, och sen vart jag jättehungrig och då höll mamma på och lagade mat, det blev kycklingfilé och potatis, hon tycker vi är så bortskämda att vi inte orkar skala potatisen så bara för de fick vi skala den här gången...
och hon är så tråkig så hon glömde såsen! haha
jag hjälpte till att skala och skiva upp morötter iaf, passa på att sno några råa också, tkr inte om kokta.
Sen vi 8 när alexandra kom hem med bilen så blev det att tvätta den invändigt och dammsuga och rensa ur allting, eftersom att mamma fick samtal av zolle (edvards pappa) idag att några från katrineholm var jätteintresserade av bilen så den kanske blir såld imorgon äntligen.

Vart klara med bilen precis lagom till 9, så då satte vi oss och kollade på Bodyguard, med withney houston. så himla bra är den, har sett den kanske 3 gånger förut ändå så blir jag mer och mer tårögd varje gång. Ändå så hatar jag att kolla på såna kärleksfilmer nu... får mig bara att tänka ännu mer på edvard! då blir jag ännu mer tårögd!
Men det är bara 8 dagar kvar nu! och snart jullov, ska bli för skönt!

bäst jag sover nu, så jag kommer upp till skolan imorgon. för vill ju verkligen inte missa dom sista dagarna... hehe
god natt
<3



En annan bild jag lyckades göra =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0