jag känner mig rik =D

hejsan.
Julafton var riktigt mysigt igår, fick den där jul känslan man vill ha ändå till slut.
Vi kollade såklart på Kalle Anka som vi gör varje år, och varje år brukar vi öppna julkapparna efter kalle anka, men nej nu tyckte dom att vi inte var barn längre så vi fick vänta till halv 8, så vid halv 6 åt vi julmaten, jag kunde äta rätt så mycket den här gången innan jag mådde illa, bra det.
Sen öppnade vi julklappar när klockan äntligen var halv 8, och vi gjorde nåt nytt också, jag och mormor satte oss vid granen och delade ut dom, och så delade vi ut ett paket i tagen och så kollade alla på medans den som fick paketet öppnade det, så det tog ungefär 1 h och 20 min innan vi var klara.
Sen efter det så satte vi oss och spelade rummy, har inte vart med och spelat det på jätte länge, det är tråkigt för jag vinner bara haha.

Sen kom edvard hit iaf, så satt han med en stund men ville inte vara med och spela, sen la vi oss och kollade på film och sen sov vi =)

Det vart en lyckad och mysig julafton iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0