jag är jätte trött, sova lite

Hejsan,
Gick upp kvart över 9 imorse, klädde på mig och så sen åkte jag och mamma till läkaren, hon sa att det inte var nån fara men fick en annan hostmedicin, så hoppas att den hjälper! Fast det att jag hatar att ta hostmedicin, är så äckligt så man mår illa!! ush

Har precis kollat klart på Walk The Line, den var faktiskt jättebra, edvard har försökt få mig att kolla på den med han men så har vi börjat kolla lite men så har den verkat så tråkig att jag vill se på en annan film..
Men nu har jag äntligen sett den och ångrar det inte ;)

Kl,3 ska jag till tandläkarn också, mycket läkare idag! =O
Ska ut och röka nu känner jag, annars blir det rådamp eller nåt
sen ska jag äta,
ses sen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0