inte hemlängtan inte!

god kväll alla :)

Förlåt så mycket att jag inte har gjort något inlägg idag, men har inte haft tid helt enkelt, har haft kinesiska idag i ungefär 2 timmar, det gick faktiskt bra jag förstog nog mer än jag brukar göra.
Så har jag bara haft fullt upp i skolan, så efter skolan åkte vi in till mariberg och letade praktik plats, jag och emma tänkte att vi skulle vara på samma butik för de skulle nog va lite roligare, men så var det nästan inga som tog emot prao elever under bara en vecka eller inte tog emot alls, så bara för skojs skull inann vi åkte hem så gick jag in på bikbok och fråga, och ja såklart så tog dom emot, hon verkade skitglad att jag frågade, så det var helt självklart att jag kunde praktisera där, så jag har en säker plats iaf, skönt det. och skönt att börja kl.10 varje morgon också, det är ju v.5 vi ska praktisera, ganska länge kvar men det ska bli kul ändå, kom gärna och hälsa på mig där också! =D

Ska förresten sova hos systeryster idag igen, skönt att vara hemifrån ibland.
Börjar kl.8 imorgon bitti så blir att sova snart, kommer aldrig orka upp annars.+ att det är en skitjobbig dag  i skolan imorgon, turismen i 3 timmar och att vi har prov på nån geografikarta. stort suck på det va!

Nu tjatar hon här att vi ska gå ut och röka och sen sova, så det får väl räcka med det här
hörs imorgon

'
Gammal bild, men måste bara säga igen att jag saknar håret så grymt mycket!!
Ge mig tillbaka det! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0