ingen hårförlägning idag

hejsan hoppsan!
Sista inlägget igår vart lite snabbt, skulle göra nånting.

Nu har jag iaf precis kommit hem, gick upp vid halv 11 idag och vid tolv så kom mamma och mormor och morfar och hämtade mig hos edvard så åkte vi in till örebro, men salongen där jag skulle förlänga håret var inte öppen idag! Alla andra butiker var öppna men inte den, det är ju typiskt, bara för att jag ville dit.
Så istället åkte vi till Mariberg, hann testa en klänning på Cubus (som var förliten) innan vi blev tvugna att åka hem igen, för morfar blev dålig.. Vi åkte hem och lämnade morfar och fikade lite grann, så gick jag lite med Flisan så hon fick kissa och sen åkte vi tillbaka... Tänkte att jag skulle hitta nånting att ha på mig på nyår men nej... får ta nånting jag har ist =)
Köpte ett linne ändå, med urringad rygg, har en sån fast body också men tycker inte om den, och så köpte mamma och mormor massa ljus, vilket INTE är ovanligt!

Inte gjort så mycket annat idag än att bara sträva runt, men kul det med.
Snart ska vi åka tillbaka till kumla och dom ska köpa pizza, så åker jag samtidigt till edvard =) Ska sova där inatt också, såklart ;)
så jag får ingen pizza men köper med edvard ist, mysigare + att den är från aramis så, GODASTE pizzan där ju!

nu sitter jag och skriver strunt igen men ha en bra kväll
kommer antagligen ingen nytt inlägg ikväll, men kanske!



Kände att jag inte har lagt upp bild på ett tag, så fick bli en gammal.
Bilden är från i sommras, i Ungern (Palic),
saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0