hoppas

hejsan
har äntligen fått tid att sitta här en stund, men ska snart sova är jätte trött.

Har vart hos edvard hela dagen, har faktiskt vart kul. I fredags äntligen insåg jag vad han har gjort mot mig och vad jag har gått med på, utan att ens veta om det själv... dags att bygga upp självförtroendet igen och vara stark, som jag var en gång.
Har pratat ordentligt med honom idag, om hur jag känner och vad jag har insett att han har gjort och varför han beter sig så... pratade med mamma igår om allting, hon som fick mig att riktigt förstå faktiskt... jag har aldrig berättat för någon hur jag känner när jag har mått dåligt på det här sätter, men nu för första gången.. det blir ju svårt att hitta ord, och jag tyckte själv att jag lät som en, jag vet inte vad... men han förstog, vilket jag aldrig trodde, men han sa att han gjorde de så jag hoppas verkligen det! att allt kan börja om från början, att han kan ändra på sig, även jag.
Många säger att det kommer bli värre och värre om det redan har börjat men det vill jag verkligen inte!!

Jaja, annars har vi inte gjort alls mycket idag, jag och johan tog tåget till edvard, var där hela dagen, (tog med en present till edvard från hans mamma också), det var chips godis och massa annat gott, så vi har iaf haft mysigt och ätit upp två rör chips, riktigt gott, och kollat på film och bara myst och pratat =)

Nu ska jag kolla på filmen på tv3 och sen sova tror jag nog
JAG LÄNGTAR JÄTTE MYCKET TILL PÅ TORSDAG!!! <3

hej så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0