Edvards födelsedag idag! =D

hej,
sov hos edvard idag och firade honom med hans familj imorse =)
vid 12 kom mamma och syrran och hämtade mig, vi åkte in till örebro och jag har äntligen gjort löshåret nu! :D
vart bra tycker jag, lite ovant att det är så tjock bara haha! men jag älskar det att äntligen ha långt fint hår! ont att göra gjorde det också!!! känndes som jag blödde i huvudet men, ; vill man vara fin får man lida pin! ;O
Köpte även present åt edvard också.

Nu ska syrran skjutsa mig till edvard och ska väl antagligen sova där inatt också. imorgon åker han!!! ush  jag vill inte att han ska åka igen, men vad kan jag göra?

Ha en superkväll!


Såhär blev håret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0