äntligen torsdag imorgon!

tjosan hopolahej =O

Lucian va kul, lillbrorsan va pepparkaksgubbe heh jätte söt!
Efter luciatåget var klart så fikade vi och satt och pratade en stund sen gick vi hem, har suttit här sen dess. sen så blev jag sur, jävla idiot du är sååå irriterande, och fattar inte heller när jag säger att du ska låta mig va! lägg ner bara, okej?!

Ska ladda ner Jeff Dunham snart, ni bara måste kolla på den haha så himla kul, tror jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den! Fick ont i magen av skratt, haah och peanut är bäst!- Jeff Dunham Christmas special!

Sen så ska jag sova, är rätt trött, och ska orka med skolan imorgon, ush
Har längtat till imorgon hela veckan fan! YES!!!! <3 och nej mikaela du får inte veta vad det är ;)

Ska vara ledig på fredag också skönt, orsaken varför får ni tyvär inte veta...
Nej mikaela du får fortfarande inte veta varför hehe.

Så ha en bra kväll ni.
god nattt
<3

Kommentarer
syrran

Oh vad du är taskig :P

får jag veta efter du har gjort vad de nu är du ska göra??? please, jag lät dig ju träffa peanut :P

2008-12-10 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0