1:a Advent!

Idag är det ju första advent, så då tänder vi ett ljus! =D
Bara 23 dagar kvar till julafton! och 21 dagar tills edvard kommer hem!

Har nu legat i sängen sen jag kom hem, kollat på 3 filmer, det är faktiskt mysigt, haha samtidigt som mamma städar i mitt rum, skönt att vara sjuk, men jag är inte sjuk egentligen =) typ

Men efter 5 får vi inte vara hemma längre, då skulle dom från gbg komma så vi får åka en sväng eller gå till syrran så länge. Jag är sugen på chips känner jag nu.
Snart måste jag åka in till stan och handla julklappar också, det är roligt faktiskt även om det inte är saker jag köper till mig själv (vilket jag ibland önskar att de va) men jag älskar att shoppa oavsett till vem det är...

Så ikväll allihoppa, tänd första ljuset och ha mysigt!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0